Direktlänk till inlägg 13 oktober 2014

Ett mående jag inte önskar någon annan

Av Helene - 13 oktober 2014 23:46

                        Denna dagen !!!!

 

Jaha då var denna dag,  över , den sista dagen innan han kommer hem natt igen...

Det blir min sista natt här i huset klarar inte av att se denna människa , antar att han är helt galen pga att jag har skrivit till kvinnan han varit otrogen med å även till hennes man ...

Mina känslor säger en sak , men vetskapen å hjärnan säger annat ...

Just nu gör jag något som jag verkligen inte vill , fast jag vet att jag måste å jag måste för sonen skull å givet för min skull oxå ...Men hela mitt hjärta skri ker å blöder , jag vill verkligen inte detta fy fan vad vemodig det känns. Har tvättat allt dammsugit å skurat hela huset .....

Så nu är allt rent å fint så det finns inget att gnälla på , då var det bara lägenheten kvar ...

Tårarna bara rinner å rinner , men en vacker dag kanske jag säger kanske det kan bli lite bättre fast en del av mig aldrig kommer att bli hel igen ...

Nu blev  det jobbigt att skriva här oxå , hur kan man ha så starka känslor för någon   egentligen??? Känns som om jag skulle kunna göra vad som helst ju , men detta är ju något jag måste göra fast hela jag skriker NEJ JAG VILL INTE !!!!

Snart är det dags att försöka sova här , blir nog som alltid somnar  gråtandes med huvudvärk från helvetet .... Undra vad jag gjorde i mitt förra liv då jag blir så straffad i detta livet . Ibland känns det som om jag inte ens är värd  att få må bra å vara lycklig .

Detta är helt enkelt bara för mycket , fanns det en tablett som skulle ta bort mig helt så skulle jag mer än gärna ta den .. Men det kommer aldrig hända .. Dom gud älskar tar han hem först sägs det haha då vet jag att jag blir den sista oxå hahaha fy fan vilket drömliv haha NOT !!!!!

 

Nu bädden , tack å god natt för idag då .... 

 

/ Tovan71

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helene - 19 mars 2016 10:50

                                               Hej !!!!!   Dagens fundering här då ,vänskap !!   Man tror att man har vänner som ställer upp hahaha vilket jävla skämt , allt är liksom till deras villkor . Men skulle jag behöva hjälp av något ...

Av Helene - 28 februari 2016 09:03

                                                                                                  Hej hej !!    Ännu en dag som gryr då , å med den kommer en massa funderingar .. Jag är en människa som hatar att man inte kan söga som det ä...

Av Helene - 26 februari 2016 11:49

                                                                           Hej åter igen då....   Som sagt det finns inget som inte förvånar en längre , å fattar inte hur människor som vet hur jag haft det väljer att göra som dom andra ... ...

Av Helene - 12 februari 2016 09:20

                                                 Hej igen då !!! Tänk vad skönt att denna sida finns , måste bara säga det om å om igen ..... Har haft väldigt jobbiga år nu dessa 5 senaste åren ,  nu hoppas jag verkligen att dettta vänder - ...

Av Helene - 21 januari 2016 12:37

         Hej  Då var det dags igen då ...  Måste bara få ur mig mina tankar .... Detta är en av min jobbigaste dagar i mitt liv .. Idag är det torsdag den 21 januari 2016.....  Tänker att detta på är ett dumt jävla påhitt å att min lillebro...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

funderingar

hjärnans frispel

tankar

tankar


Ovido - Quiz & Flashcards