Direktlänk till inlägg 28 februari 2016

Vad vinner man av en lögn??

Av Helene - 28 februari 2016 09:03

                                                

 

                                               Hej hej !!

 

 Ännu en dag som gryr då , å med den kommer en massa funderingar ..

Jag är en människa som hatar att man inte kan söga som det är , utan måste hitta på en massa för att det kanske låter bättre , vad vet jag .. Jag känner ingen som tycker att det är toppen att få en lögn slagen i ansiktet ....

 

Det som övergår mitt förstånd är ju hur ska man komma ihåg allt man sagt , å till vem man sagt vad ? Det måste ju vara jätte jobbigt ....

Tänk vad enkelt det vore om alla var ärliga med varann , å så enkelt . Då behöver man ju inte tänka efter vad det är som man har sagt till alla ...

 

Det gör ont att få en lögn slagen i ansiktet , men det gör som gör ännu ondare är ju att inse att den som ljuger för en inte tycker att man är värd att höra sanningen .. Världen är tyvärr fylld av såna människor , önskade att det inte skulle vara så ..

Själv lever jag efter att behandla andra som du själv vill bli behandlad , det säger ju en heldet .. Ljuger man för folk så vill man ju att andra ska ljuga oxå , eller är jag helt ute å cyklar ??

 

Trist att veta att man är en människa som andra tycker att man inte är värd sanningen , tycker synd om dom människorna ...

Detta var en liten fundering så här på en söndag ..

Var rädd om varannå vårda varann ömt , man vet aldrig hur länge man har kvar varann i livet ju.... Kram H

                                                       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helene - 19 mars 2016 10:50

                                               Hej !!!!!   Dagens fundering här då ,vänskap !!   Man tror att man har vänner som ställer upp hahaha vilket jävla skämt , allt är liksom till deras villkor . Men skulle jag behöva hjälp av något ...

Av Helene - 26 februari 2016 11:49

                                                                           Hej åter igen då....   Som sagt det finns inget som inte förvånar en längre , å fattar inte hur människor som vet hur jag haft det väljer att göra som dom andra ... ...

Av Helene - 12 februari 2016 09:20

                                                 Hej igen då !!! Tänk vad skönt att denna sida finns , måste bara säga det om å om igen ..... Har haft väldigt jobbiga år nu dessa 5 senaste åren ,  nu hoppas jag verkligen att dettta vänder - ...

Av Helene - 21 januari 2016 12:37

         Hej  Då var det dags igen då ...  Måste bara få ur mig mina tankar .... Detta är en av min jobbigaste dagar i mitt liv .. Idag är det torsdag den 21 januari 2016.....  Tänker att detta på är ett dumt jävla påhitt å att min lillebro...

Av Helene - 21 december 2015 17:09

                                             Hej å hallå igen då !!!   Ny dag å det har gått några dagar sen bror min inte ville vakna mera , stor sorg i mitt hjärta å smärtan är grymt stark ..  Det blir ju inte bättre för att det är jul nu sn...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

funderingar

hjärnans frispel

tankar

tankar


Ovido - Quiz & Flashcards