Direktlänk till inlägg 21 december 2015

Skumma känsla

Av Helene - 21 december 2015 17:09

                                             Hej å hallå igen då !!!

 

Ny dag å det har gått några dagar sen bror min inte ville vakna mera , stor sorg i mitt hjärta å smärtan är grymt stark .. 

Det blir ju inte bättre för att det är jul nu snart heller ...Detta blir den sämsta julen å 2013 var den sämsta påsken ....

Önskar att jag visste när min otur kommer att vända ...

 

Hoppas att nästa år kommer det blir mera tur då, å att det infinner sig  massa bra saker mest hela tiden ...

 

Nu orkar jag inte skriva mera ..

kram från mig <3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helene - 19 mars 2016 10:50

                                               Hej !!!!!   Dagens fundering här då ,vänskap !!   Man tror att man har vänner som ställer upp hahaha vilket jävla skämt , allt är liksom till deras villkor . Men skulle jag behöva hjälp av något ...

Av Helene - 28 februari 2016 09:03

                                                                                                  Hej hej !!    Ännu en dag som gryr då , å med den kommer en massa funderingar .. Jag är en människa som hatar att man inte kan söga som det ä...

Av Helene - 26 februari 2016 11:49

                                                                           Hej åter igen då....   Som sagt det finns inget som inte förvånar en längre , å fattar inte hur människor som vet hur jag haft det väljer att göra som dom andra ... ...

Av Helene - 12 februari 2016 09:20

                                                 Hej igen då !!! Tänk vad skönt att denna sida finns , måste bara säga det om å om igen ..... Har haft väldigt jobbiga år nu dessa 5 senaste åren ,  nu hoppas jag verkligen att dettta vänder - ...

Av Helene - 21 januari 2016 12:37

         Hej  Då var det dags igen då ...  Måste bara få ur mig mina tankar .... Detta är en av min jobbigaste dagar i mitt liv .. Idag är det torsdag den 21 januari 2016.....  Tänker att detta på är ett dumt jävla påhitt å att min lillebro...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

funderingar

hjärnans frispel

tankar

tankar


Ovido - Quiz & Flashcards