Alla inlägg under mars 2016

Av Helene - 19 mars 2016 10:50

                                               Hej !!!!!

 

Dagens fundering här då ,vänskap !!

 

Man tror att man har vänner som ställer upp hahaha vilket jävla skämt , allt är liksom till deras villkor . Men skulle jag behöva hjälp av något slag så lovas det men sen är det tydligen fritt fram att skita i det ..

Hade en vän som jag anförtrodde typ allt till å denne gjorde det samma , hade fått höra att den människan inte ville mig gott . Vägrade tro på det men med facit i handen så var det så .Det ända som var det va att få omkull den människan jag tycker om å sabba för mig .. Det känns ska jag vara ärlig att säga ... Hade så många förhoppningar å trodde på människor ,haha till vilken nytta .. Dags att dra i den stora handbromsen nu å lägga all tillit till mänskligheten på hyllan . Åter igen visar folk att man inte ska tro på mänskligheten ...

Det tog mig nästan två år inna jag vågade tro på någon , å när jag började släppa in någon i mitt liv så blev det bara skit å skit vill jag inte ha mera ... Tycker att jag fått nog av det å behöver få lite tur istället .Orkar inte skriv mera just nu rätt så jävla sårad å gäår sönder mer å mer snart finns det inget kvar av mig .. Skriver mera sen när jag orkar , takkroken ser jävligt lockande ut . Tur att det är långt mellan tanke å handling .. Fuck off världen

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

funderingar

hjärnans frispel

tankar

tankar


Ovido - Quiz & Flashcards