Direktlänk till inlägg 5 oktober 2014

Tankar från en tidigare blogg 2013-04-14

Av Helene - 5 oktober 2014 16:26

                                          Funderingar från tidigare blogg jag haft !!!

 

Jaha då var det ännu ett nytt år och mycket har redan hänt , ja för mycket ...

 

Mina tankar snurrar för fullt , inte en lugn stund hmmmm..

 

Vet inte vem jag vågar dela dom tankarna med, allt kan bli så fel... Rädd , liten oxh ledsen just nu .

Vissa säger "prata med mig när det känns svårt och jobbigt " , hmm lättare sagt än gjort de ...

 

Någon ser mina rädslor och säger " låt mig få hjälpa dig över rädslorna , jag finns här för alltid hos dig  " .  Men ändå blev det inte så mäkte jag sen .

En jävla lögn man lever i egentligen just nu..

Är inte varje människa värd att få ha det bra och få må så bra det bara går ??

Varför kommer det oftast en massa sorg när man tror att man har det som bäst? 

Ja jag kommer nog aldrig att få  något svar på detta , men en sak vet jag att jag blir mer och mer rädd för att visa vem jag egentligen är för människor runt omkring mig .

 

Men en vacker dag så blir säkert allt bra igen även om det är svårt att se det ibland mellan all sorg och smärta som finns ..

 

Lär skriva mer och mer för mig själv , fast ändå finns det då kvar i mig som ingen annanfår ta del av .

Önskar att jag visste vad jag ska göra . kan lyssna på andra vad dom har att säga . Men ändå lär jag följa mitt hjärta.

Å ibland slöder det , för att sedan bilda fula ärr som aldrig går bort .. 

Med dessa tankar säger jag bara var rädd om varann, man vet aldrig hur länge man har varann.. 

Ärlighet håller längst , även om den gör ondast för stunden ....

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helene - 19 mars 2016 10:50

                                               Hej !!!!!   Dagens fundering här då ,vänskap !!   Man tror att man har vänner som ställer upp hahaha vilket jävla skämt , allt är liksom till deras villkor . Men skulle jag behöva hjälp av något ...

Av Helene - 28 februari 2016 09:03

                                                                                                  Hej hej !!    Ännu en dag som gryr då , å med den kommer en massa funderingar .. Jag är en människa som hatar att man inte kan söga som det ä...

Av Helene - 26 februari 2016 11:49

                                                                           Hej åter igen då....   Som sagt det finns inget som inte förvånar en längre , å fattar inte hur människor som vet hur jag haft det väljer att göra som dom andra ... ...

Av Helene - 12 februari 2016 09:20

                                                 Hej igen då !!! Tänk vad skönt att denna sida finns , måste bara säga det om å om igen ..... Har haft väldigt jobbiga år nu dessa 5 senaste åren ,  nu hoppas jag verkligen att dettta vänder - ...

Av Helene - 21 januari 2016 12:37

         Hej  Då var det dags igen då ...  Måste bara få ur mig mina tankar .... Detta är en av min jobbigaste dagar i mitt liv .. Idag är det torsdag den 21 januari 2016.....  Tänker att detta på är ett dumt jävla påhitt å att min lillebro...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

funderingar

hjärnans frispel

tankar

tankar


Ovido - Quiz & Flashcards