Direktlänk till inlägg 13 december 2015

Nu får det väl ändå vara bra !!!!

Av Helene - 13 december 2015 17:32

                           Hej åter igen .....

 

Så glad att jag har denna blogg , nu har det hänt igen det som inte får hända . Polisen har hittat min lillebror död i sin lgh . Vad orättvist å lämna mig ensam kvar , först min storebror å 2013 å nu min lillebror 3dje december 2015.... Finner inga ord , känner mig mera som en robot .. Vill inte tro att det är sant , det får bara inte vara sant ... Men tyvärr var det de , skriker å gråter . Mitt hjärta det blöder å i min hjärna snurrar frågan varför varför hela tiden ... Vet att det är en fråga jag aldrig kommer att få svar på men ändå vill jag veta .....  Varför mina bröder ? då kunde det lika väl vara jag ju tycker jag , med tanken på att det är jag som är det svarta fåret .. Mår jävligt dåligt just nu , skriver mera senare . Men man måste vara rädd om varann , man vet aldrig hur länge man finns å har varann till låns ju .

puss å kram från mig     

 

                       min underbara vackra Min underbara vackra 

                        lillebror               storebror

 

Saknade å smärtan är enorm älskar er in i evigheten       

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helene - 19 mars 2016 10:50

                                               Hej !!!!!   Dagens fundering här då ,vänskap !!   Man tror att man har vänner som ställer upp hahaha vilket jävla skämt , allt är liksom till deras villkor . Men skulle jag behöva hjälp av något ...

Av Helene - 28 februari 2016 09:03

                                                                                                  Hej hej !!    Ännu en dag som gryr då , å med den kommer en massa funderingar .. Jag är en människa som hatar att man inte kan söga som det ä...

Av Helene - 26 februari 2016 11:49

                                                                           Hej åter igen då....   Som sagt det finns inget som inte förvånar en längre , å fattar inte hur människor som vet hur jag haft det väljer att göra som dom andra ... ...

Av Helene - 12 februari 2016 09:20

                                                 Hej igen då !!! Tänk vad skönt att denna sida finns , måste bara säga det om å om igen ..... Har haft väldigt jobbiga år nu dessa 5 senaste åren ,  nu hoppas jag verkligen att dettta vänder - ...

Av Helene - 21 januari 2016 12:37

         Hej  Då var det dags igen då ...  Måste bara få ur mig mina tankar .... Detta är en av min jobbigaste dagar i mitt liv .. Idag är det torsdag den 21 januari 2016.....  Tänker att detta på är ett dumt jävla påhitt å att min lillebro...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

funderingar

hjärnans frispel

tankar

tankar


Ovido - Quiz & Flashcards