Alla inlägg under januari 2016

Av Helene - 21 januari 2016 12:37

         Hej 

Då var det dags igen då ... 

Måste bara få ur mig mina tankar ....

Detta är en av min jobbigaste dagar i mitt liv ..

Idag är det torsdag den 21 januari 2016..... 

Tänker att detta på är ett dumt jävla påhitt å att min lillebror Adam kommer att möta mig vid stationen . Men så är inte fallet, ska möta verkligheten i vitögat nu. Min Lillebror är DÖD, kommer aldrig att få se honom igen , det smärtar något oerhört massa i mitt hjärta det blöder .

Jag ska alltså hem till min älskade lillebror å plocka ihop honom i tre jävla väskor , som jag ska ha med mig hem ....  Hur jävla sjukt är inte det ???

Nu får det väl för fan bra , eller ska alla mina gå före mig eller vad ????

Först förlorade jag min första son, Rasmus skulle bli 19 år i år. .. 

 

Min storebror lämnade jorden på långfredagen 2013 å nu min lillebror den 3dje december  2016.   Hur mycket ska jag behöva stå ut  , man får inte mera än vad man klarar av säger dom som vet ...

 

Men detta är fan hur sjukt som helst , inte alls normalt någonstans ....

Tycker jag fått tillräckligt å lika mycket till... Är det någon som testar mig om jag kommer börja knarka igen eller vad ? Det kommer ingen att få .... Men jag trasas sönder mer å mer hela tiden ... Såren blir bara mer å mer å djupare å djupare .. sår som aldrig kommer att gå bort någonsin .... jag kommer att få leva med den här smärtan resten av mitt liv ...nu orkar jag inte skriva mera känns som att jag ska explodera när som helst ... snart framme å ska möta lillebrors lgh å säga förväl för sista gången.....  tårar rullar .. detta måste bara vara ett sjukt påhitt ... 

 

 

Hej så länge , var rädd om varann man vet ju aldrig hur länge man har varann till låns ... kram kram 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

funderingar

hjärnans frispel

tankar

tankar


Ovido - Quiz & Flashcards