Alla inlägg under april 2013

Av Helene - 12 april 2013 12:23

 

                       

                            En liten funderinga bara .....

 

 

 

Jaha då var det ett nytt år igen då , å mycket har redan hänt..

Mina tankar snurrar styggt men vet ej vem jag vågar dela dom tankarna med ..

Rädd , liten å ledsen ...

Vissa säger prata med mig när det känns svårt och jobbigt , det är lättare sagt än gjort ju . 

Någon ser alla mina rädslor och säger " låt mig få hjälpa dig över rädslorna , finns här alltid för dig " , men ändå inte märker jag sen .

Lever i en jävla lögn just nu som  det känns . 

Är inte alla människor värda att ha det bra , å få må så bra det bara går?

Varför kommer det ofta en massa sorger, när jag tror att det kan bli som bäst ?

Jo , jag kommer nog aldrig få något svar, men en sak vet jag att jag blitmerå mer rädd för att visa vem jag egentligen är för människor runt mig..

 

Men en vacker dag så blir säkert allt bra ingen även om det är svårt att se det ibland mellan all sog och smärta  som finns .

Lär börja skriva mera för mig själv , fast ändå finns det då kvar i mig som ingen annan får ta del av.. Önskar att jag visste vad jajg ska göra .. Kan lyssna på andra vad dom säger , men ändå lär det vara mitt hjärta jag följer .. Ibland blöder det för att sedan bilda fula ärr som aldrig går bort ..

Dettta blev dagens tankar , var rädd om varann.. Man vet aldrig hur länge man har varann .. Tänk på att ärlighet håller längst ,även om den gör som ondast för stunden ...

 

 

Kram Tovan 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

funderingar

hjärnans frispel

tankar

tankar


Ovido - Quiz & Flashcards