Alla inlägg under december 2015

Av Helene - 21 december 2015 17:09

                                             Hej å hallå igen då !!!

 

Ny dag å det har gått några dagar sen bror min inte ville vakna mera , stor sorg i mitt hjärta å smärtan är grymt stark .. 

Det blir ju inte bättre för att det är jul nu snart heller ...Detta blir den sämsta julen å 2013 var den sämsta påsken ....

Önskar att jag visste när min otur kommer att vända ...

 

Hoppas att nästa år kommer det blir mera tur då, å att det infinner sig  massa bra saker mest hela tiden ...

 

Nu orkar jag inte skriva mera ..

kram från mig <3 

Av Helene - 13 december 2015 17:32

                           Hej åter igen .....

 

Så glad att jag har denna blogg , nu har det hänt igen det som inte får hända . Polisen har hittat min lillebror död i sin lgh . Vad orättvist å lämna mig ensam kvar , först min storebror å 2013 å nu min lillebror 3dje december 2015.... Finner inga ord , känner mig mera som en robot .. Vill inte tro att det är sant , det får bara inte vara sant ... Men tyvärr var det de , skriker å gråter . Mitt hjärta det blöder å i min hjärna snurrar frågan varför varför hela tiden ... Vet att det är en fråga jag aldrig kommer att få svar på men ändå vill jag veta .....  Varför mina bröder ? då kunde det lika väl vara jag ju tycker jag , med tanken på att det är jag som är det svarta fåret .. Mår jävligt dåligt just nu , skriver mera senare . Men man måste vara rädd om varann , man vet aldrig hur länge man finns å har varann till låns ju .

puss å kram från mig     

 

                       min underbara vackra Min underbara vackra 

                        lillebror               storebror

 

Saknade å smärtan är enorm älskar er in i evigheten       

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

funderingar

hjärnans frispel

tankar

tankar


Ovido - Quiz & Flashcards