Alla inlägg under november 2015

Av Helene - 19 november 2015 22:31

                     Hej igen !!!!!

 

 

 

 

 Tack gode gud för att jag har denna sida , skulle väl bli galen annars haha...

Har ju haft  ett  jobbbigt  ( känslomässig )  år här nu , all min tillit till andra människor totalt som bort blåst .. Litar inte på en enda människa , det spelade ingen roll vad dom än sa så trodde jag inte på vad dom sa eftersom handlingen visade något annat .. Sen så fick jag kontakt med en vän jag inte sett på ca 5 år .. Vi började prata å denne lovade en massa saker , som vanligt tänkte jag ja ja det kommer aldrig att hända ....  

Men tro på fan att människan dök upp då den sa att den skulle göra , å även hade med sig det som var sagt åt lilleman .. Allt var hur bra som helst , vi åt gott å hade det bara bra . Vi bestämde att vi skulle lära känna varann fullt ut å se vad det leder till . Människan vet om min bakgrund å det börjde gro ett litet frö att jag kan kanske bro på denne människa..Allt kändes helt ok å då kom bakslaget  att jag straffade denne pga vad mitt ex hade gjort tidigare å att denne måste ta avstånd från mig för jag hade inget gott syfte ... PUST vad säger man nu , jag som aldrig vill någon något illa . Är ju så jävla snäll emot alla så snäll så jag blir du eller naiv är oxå ett ord .. Hoppas att det var en rädsla som kom bara å att det inte alls är så... Tråkigt vore annars när jag kände att jag kunde börja tro på någon igen om så inte fullt ut så en bra början allafall...

 

Lika bra att gå på bädden nu snart , kl ringer tidigt å jag vet ju aldrig om lilleman vaknar tidigt eller inte ..

Men så skönt att jag skrev av mig lite ...

 

Kram å god natt från mig <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

funderingar

hjärnans frispel

tankar

tankar


Ovido - Quiz & Flashcards