Direktlänk till inlägg 7 oktober 2014

Hur stänger jag av mig nu ??

Av Helene - 7 oktober 2014 14:38

                                           VARFÖR , VARFÖR !!!

 

Nu vet jag inte hur mycket jag orkar längre , allt faller kring mig just nu ..

Pratar jag med den människan jag älskar så ska det bara vara han som får säga sitt , när jag säger något så får jag bara höra att han jobbar .. Det vet jag väl , sen kommer hoten om att spärra mig på telefonen å allt .. SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ALLA LÖGNER , han säger att han bara får skit om han är ärlig hmmmm eller hur , jag blir ledsen å det tar han som skit ... 

Blir bara så jävla ledsen hela tiden , är det meningen att jag bara ska må dåligt å gråta då behöver jag inte finnas mera så är det ... 

Just nu känns det som den ända utvägen , jag vill inte vara här å bara få skit från alla håll å gråta hela tiden..Då kommer jag hellre å spökar för dom istället så känns det nu , men jag vet att jag är för feg för det .. Sen har jag en son oxå som inte ska behöva se mig sen ....

 

Men vem fan har gett folk att vara helt respektlös emot mig medans jag ska ska visa respekt å acceptera vad andra tycker tänker å säger när det bara sparkas å spottas på mig ....

vill vara kvar här i denna bostad , men vet inte hur länge jag orkar med det .

Ska försöka att plocka ihop allt som är mitt eller kanske inte , kanske ska fixa huset i tipp topp så är det bara att leva på de stackars månader jag har kvar här .....

Men ingen ska tro att jag kommer att vara snäll å så det kan bara glömmas  , nu jävlar ska inte få sätta sig på mig längre .. Jag går ju sönder bara mer å mer för var dag som går ....

 

Ger upp hoppet om ett liv just nu ... ta vara på er alla , var rädd om er man vet aldrig hur länge man har varann kvar i livet .... / kram mig !!!!!

 
 
Zeunertz

Zeunertz

7 oktober 2014 15:49

Det är kanske DU som ska spärra hans telefonnummer? Oärliga människor är bara tärande och energikrävande. Fokusera istället på din son och fortsätt med det viktiga och primära - att vara den bästa mamman som du bara kan!
/M

http://Zeunertz.bloggplatsen.se

Helene

7 oktober 2014 15:57

Tack snälla för att du orkade läsa detta å lämna ett avtryck.. det uppskattas ska du veta .../ H

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helene - 19 mars 2016 10:50

                                               Hej !!!!!   Dagens fundering här då ,vänskap !!   Man tror att man har vänner som ställer upp hahaha vilket jävla skämt , allt är liksom till deras villkor . Men skulle jag behöva hjälp av något ...

Av Helene - 28 februari 2016 09:03

                                                                                                  Hej hej !!    Ännu en dag som gryr då , å med den kommer en massa funderingar .. Jag är en människa som hatar att man inte kan söga som det ä...

Av Helene - 26 februari 2016 11:49

                                                                           Hej åter igen då....   Som sagt det finns inget som inte förvånar en längre , å fattar inte hur människor som vet hur jag haft det väljer att göra som dom andra ... ...

Av Helene - 12 februari 2016 09:20

                                                 Hej igen då !!! Tänk vad skönt att denna sida finns , måste bara säga det om å om igen ..... Har haft väldigt jobbiga år nu dessa 5 senaste åren ,  nu hoppas jag verkligen att dettta vänder - ...

Av Helene - 21 januari 2016 12:37

         Hej  Då var det dags igen då ...  Måste bara få ur mig mina tankar .... Detta är en av min jobbigaste dagar i mitt liv .. Idag är det torsdag den 21 januari 2016.....  Tänker att detta på är ett dumt jävla påhitt å att min lillebro...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

funderingar

hjärnans frispel

tankar

tankar


Ovido - Quiz & Flashcards