Direktlänk till inlägg 26 februari 2016

Överkänslighet bra eller anus !!!

Av Helene - 26 februari 2016 11:49

                                     

 

                                   Hej åter igen då....

 

Som sagt det finns inget som inte förvånar en längre , å fattar inte hur människor som vet hur jag haft det väljer att göra som dom andra ...

Allt övergår mitt förstånd ....

 

Jag är en sån där känslig människa , för känslig om jag får bestämma .

Jag vill ju att alla ka ha det bra , själv kommer mitt mående sist av allt .

När jag blir glad är jag överlycklig å när jag är ledsen så går jag sönder bit för bit å mer å mer hela tiden ....

 

Min senaste relation tex sårade mig djupt när jag fick reda på att han hade en annan vid sidan om 3 månader på slutet av vår relation , hade jag inte kommit på dom så hade jag nog aldrig fått veta heller ..

Efter det har all min tillit till mänskligheten försvunnit , det handlar inte längre om vad folk säger åt mig utan nu är det handling som räknas ...

För ett tag sen var det en människa ( hane ) som sa att jag älskar dig , jo så kan man oxå säga menar jag på å väntade på att denne skulle visa någon form av det han sa . HAHA

Jag ska börja lite fullt ut på min mag känsla från nu , för i början på veckan kom det ett förlåt menade inte så hahahaha STOLPSKOTT.....

Det jag vet med denna är att han tycker om mig det har han sagt  sen dag 1 så det tvekar jag inte alls på men det är ju de som kommer efter det , ord som inte betyder något utan bara kan slängas ut för att få det man vill ...

 

Så länge jag håller fast vid mitt så kan ingen såra , men denna varelse kom igenom mitt skal å sårade såklart ...  Fattar inte vad vitsen är å såra folk .

Det känns som om någon tar en kniv i min mage o rör runt , det gör så ont så ont .. Tänk att vissa kämpar tills dom kommer igenom den där muren man byggt upp bara för att göra den adra illa , det är väl ändå inte så det ska vara eller har jag missat något ? Tror knappast det .

Själv är jag från den gammla skolan att jag behandlar andra som jag själv vill bli behandlad , men mina tankar är att ska jag sjuka så låg att jag blir som dom andra dom som sårar ...... Det är egentligen inte jag men snart känner jag att folk har trampat så mycket att det finns inge kvar av mig ... Tårarna är många å vill aldrig sluta , sen spelar det ingen roll om jag är hemma eller ute bland folk tårarna rinner när dom själv vill inget jag kan styra tyvärr...

 

Detta är dagens fundering , så jag har att fnula på ett tag nu .

 

ha det bäst å var rädd om varann ,vårda varann ömt men vet aldrig hur länge man har varann till låns  ... / H

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helene - 19 mars 2016 10:50

                                               Hej !!!!!   Dagens fundering här då ,vänskap !!   Man tror att man har vänner som ställer upp hahaha vilket jävla skämt , allt är liksom till deras villkor . Men skulle jag behöva hjälp av något ...

Av Helene - 28 februari 2016 09:03

                                                                                                  Hej hej !!    Ännu en dag som gryr då , å med den kommer en massa funderingar .. Jag är en människa som hatar att man inte kan söga som det ä...

Av Helene - 12 februari 2016 09:20

                                                 Hej igen då !!! Tänk vad skönt att denna sida finns , måste bara säga det om å om igen ..... Har haft väldigt jobbiga år nu dessa 5 senaste åren ,  nu hoppas jag verkligen att dettta vänder - ...

Av Helene - 21 januari 2016 12:37

         Hej  Då var det dags igen då ...  Måste bara få ur mig mina tankar .... Detta är en av min jobbigaste dagar i mitt liv .. Idag är det torsdag den 21 januari 2016.....  Tänker att detta på är ett dumt jävla påhitt å att min lillebro...

Av Helene - 21 december 2015 17:09

                                             Hej å hallå igen då !!!   Ny dag å det har gått några dagar sen bror min inte ville vakna mera , stor sorg i mitt hjärta å smärtan är grymt stark ..  Det blir ju inte bättre för att det är jul nu sn...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

funderingar

hjärnans frispel

tankar

tankar


Ovido - Quiz & Flashcards